مسئولیت گوجه فرنگی با کجاست!

کبری آسوپار
من فکر می کردم باید به اختلافات مان با حسن روحانی خیلی ریشه ای و مبنایی نگاه کنم؛ چندتایی گزاره های ایدئولوژیکی هم برایش داشتم و لیست کرده بودم که هر کدام را جدا جدا بنویسم. اما از دیروز دارم فکر می کنم وقتی هنوز ایشان نمی داند “از گوجه فرنگی تا انرژی هسته ای” در حوزه ی کاری قوه ی مجریه است، بحث های ایدئولوژیک را باید رها کرد و پی یک جلسه ی توجیهی برای ایشان بود که اول بداند غیر از سخنرانی کردن، دقیقا در چه حوزه هایی مسئولیت کار با قوه ی تحت امرش هست.

معمولا برای خیلی از مشاغل که فرد سابقه ای در آن ندارد، جلسه ی توجیهی می گذارند برای آشنایی با وظایف. اتفاق جدید و غریبی هم نیست. قبل از انتخابات فرصت نداشتند، فکر هم نمی کردند رای بیاورند و لابد لازم نمی دانستند، ولی یک سال و نیم بعد از اعلام نتیجه ی انتخابات ضرورت چنین توجیهی حس می شود.

می فرمایند دیوار دولت کوتاه است و هر کس به هر مناسبتی از گوجه فرنگی تا انرژی هسته ای به دولت انتقاد می کند؛ خب حضرت حقوقدان و خیلی وقت به دوران رسیده! اینها حیطه ی کاری شماست؛ وظایف شماست، باید در قبالش جواب پس بدهید. یعنی وقتی گوجه گران می شود، ملت بروند یقه ی نیروی انتظامی را بگیرند یا شورای نگهبان را یا همچنان به رییس دولت نهم و دهم ناسزا بگوییم؟!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 17 آذر 1393برچسب:, | 23:18 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |